vždy plné lží a přetvářky

Neuvěříte, jak Andrej kradně u Šlechtové

Neuvěříte, jak Andrej kradně u Šlechtové
Zdroj echo24.cz

Šlechtová s Babišem zneužívají ministerstvo pro kampaň ANO

Volební kampaň před krajskými volbami nabírá obrátky. Oddělit funkci ve státní správě od stranické politiky je v tomto čase nelehké. Vábení obojí šikovně spojit, zdá se, podlehli i ministři ANO Andrej Babiš a Karla Šlechtová. Její ministerstvo pro místní rozvoj dalo ministru financí a stranickému šéfovi v jedné osobě nezvyklý prostor pro sebeprezentaci. Babiš dostal hlavní slovo v newsletteru, který úřad Šlechtové tu a tam rozesílá, upozorňuje server HlídacíPes.org.

„Zatím jen čtyři „každoměsíční“ informační newslettery rozeslalo do světa Ministerstvo pro místní rozvoj – v prosinci 2015, letos v lednu a v březnu. Následovala pětiměsíční pauza a nyní, na konci prázdnin vyšel newsletter nový – v hlavní roli s předsedou ANO a ministrem financí Andrejem Babišem,“ píše server.

Rozhovor s Babišem zde vychází s titulkem Co nejvíc trápí kraje. Šéf Šlechtové v něm hovoří o infrastruktuře a o tom, jak „se po celé zemi mohutně staví a opravuje. Občas nás to naštve, ale musí se to udělat. Aby toho nebylo málo, pereme se ještě s takovými pochoutkami, jako jsou nevypověditelné smlouvy na mýto, které nám tady nechali naši předchůdci z ČSSD a ODS“. Zároveň slibuje, jak se v roce 2017 rozestaví 140 km nových dálnic a silnic. Slibuje také přidat peníze na techniku pro dobrovolné hasiče.

HlídacíPes.org upozorňuje, že newsletter dostává několik tisíc lidí: všichni starostové českých měst a obcí, představitelé krajských úřadů i další zástupci samospráv. „Síření newsletteru ministerstvo pro místní rozvoj (v čele s Karlou Šlechtovou, nominovanou do funkce hnutím ANO) podpořilo i placenou kampaní na sociální síti Facebook,“ uvádí server, který žádal vysvětlení od ministerstva.

„Vždy jsou před námi nějaké volby, kdyby se měl brát ohled na budoucí volby, nemohlo by vycházet žádné médium, ale budeme samozřejmě rádi, když náš newsletter na vašem webu zmíníte, i negativní reklama je reklama,“ reagovala mluvčí Veronika Vároši.

468 ad